jvandis.reismee.nl

Die shit is aan

De motoren beginnen te brullen, de B787 komt in beweging en daar ga ik dan. Op weg naar het onbekende ver van huis. Ver van huis. Ik besef ineens dat ik in nog geen dag tijd aan de andere kant van de wereld zal zitten.. . .


Op dat moment schiet het vliegtuig vooruit en word ik in mijn stoel gedrukt. "F*ck," denk ik bij mezelf, "was dit nou echt zo'n goed idee?" Tuurlijk is dit een goed idee. Anders had ik vast niet zo'n bizarre beslissing gemaakt. En met een gevoel van vastberaden ontwetendheid praat ik mezelf aan dat ik dit wel kan: "Komaan, ik doe dit gewoon. Wereld buiten Europa, here I come!"


Lift off...
Een traan van geluk wringt zich uit mijn oog.
Dag vertrouwd Nederland.


======================================


Inmiddels heb ik mijn eerste vlucht overleefd en sta nu op saunawarm Doha International. Ik zit nu over de helft, en met een goed uur zit ik weer in mijn volgende vliegtuig. Qatar airways houdt er in ieder geval van om haar klanten goed te voeden, want man, ik zit bomvol.


Wordt vervolgd.


Groeten vanuit Qatar

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!