jvandis.reismee.nl

Poep en stage

DIT BLOG HEEFT HELAAS DE CRASH VAN REISMEE NIET OVERLEEFT.

Waar dit blog op neerkwam is eigenlijk perfect omschreven in de titel. Poep en stage. Ik heb behoorlijk wat last gehad van diarree de afgelopen 2 weken dat ik hier geweest ben, maar begin er inmiddels toch wel van af te geraken, gelukkig!

Ook is mijn stage in volle gang. Ik ben gevraagd om voor het bedrijf dat de officiele WK voetbal maakt, een algoritme te schrijven dat de afmetingen van de bal meet met een millimeter-nauwkeurigheid. Dit kan dan gebruikt worden om te checken of een bal toegestaan is om naar het WK gestuurd te worden of niet (of een ander evenement in de toekomst). Een erg tof projectje.

Volgende week zal ik gaan beginnen aan mijn echte stage, het bouwen van een autopilot in een radiografisch bestuurbare helikopter. Dat belooft wat.

DE ORIGINELE POST WAS WAT LANGER MET DETAILS HIER EN DAAR, ECHTER LAAT DE TIJD (EN ZIN) HET MIJ NIET TOE OM DE REST OOK TE SCHRIJVEN.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!